فایل word رابطه بين اثرات استفاده از شبکه اجتماعي تلگرام با بازدهي تحصيلي دانشجويان | WORD
افزار spss 23 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژوهش نشان می دهد: که بین متغیر سن، جنس، تحصیلات، وضعیت شغلی، درآمد و میزان استفاده از تلگرام با وضعیت درسی رابطه معنی داری وجود نداشت. و بین تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر بازدهی تحصیلی رابطه معنی داری مشاهده گردید. یافته های تحلیل مسیر نشان داد که 0/65 درصد از واریانس متغیر وابسته (بازدهی تحصیلی ) توسط متغیرهای مستقل پژوهش تبیین شده است.
فایل word رابطه بين استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات و مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان ابتدايي شهرستان چالوس | WORD
عی استفاده شده است.. یافته هانشان دهنده یک رابطه مثبت معنادار بین استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات ومهارت های اجتماعی و ابعادآن در میان دانش آموزان می باشد. جهت رتبه بندی ابعاد مهارت های اجتماعی دانش آموزان، از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج بیانگر آن است که، هریک از ابعاد مهارت های اجتماعی دانش آموزان به ترتیب اهمیت، شامل مسئولیت پذیری، جرات مندی، خود کنترلی و مشارکت می باشند.
فایل word رابطه بين خلاقيت دانش آموزان و استفاده از تکنولوژي هاي نوين آموزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر شهرستان عباس آباد | WORD
ا پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر شهرستان عباس آباد رابطه وجود دارد و هر چه ابتکار دانش آموزان در سطح بالاتری باشد، میزان استفاده دانش آموزان از تکنولوژی های نوین آموزش نیز بالاتر خواهد بود. همچنین بین قابلیت بسط دانش آموزان با روش های نوین آموزش رابطه وجود دارد و هر چه قابلیت بسط دانش آموزان در سطح بالاتری باشد، میزان استفاده دانش آموزان از تکنولوژی های نوین آموزش نیز بالاتر خواهد بود.
فایل word رسانه هاي اجتماعي در شهر هوشمند | WORD
ر ها در شهرهای هوشمند که در ساختمان های بزرگ نصب می شوند می توانند قفل درها و ترموستات ساختمان ها را کنترل کنند و نصب به باز یا بستن درها یا تنظیم دمای محیط بر اساس الگوی فعالیت های انسانی را مدیریت کنند. با توجه به هزینه های سنسور ها فیزیکی و محدودیت های هر یک از این سنسور ها، استفاده از داده های رسانه های مجازی و استفاده از سنسور های انسانی افق های جدیدی در مدیریت شهرهای هوشمند گشوده است.
فایل word شبکه هاي از استفاده اساس ميزان رضايت زناشويي و کيفيت زندگي بر بيني پيش در ميان دانشجويان متاهل دانشگاه آزاد کرمانشاه مجازي اجتماعي | WORD
ویی و کیفیت زندگی در دانشجویان متاهل می باشد و متغیر میزان استفاده از شبکه های مجازی 0/54 از واریانس رضایت زناشویی و 0/22 از کیفیت زندگی دانشجویان متاهل را تبین می کنند.نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاضر از این باور حمایت میکند که میزان استفاده بجا از شبکه های مجازی در محیط خانواده باعث شکل گیری رضایت زناشویی و افزایش کیفیت زندگی می گردد و این تجارب اولیه بر روابط بین فردی زوجین تاثیر مستقیم دارد.
فایل word شناسايي مهارت هاي کليدي مورد نياز براي مديران امنيت اطلاعات | WORD
ظور 17 نفر از خبرگان حوزه امنیت اطلاعات و آشنا با مفاهیم مدیریتی به عنوان گروه خبره با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند برگزیده شدند. یافته ها با استفاده از روش پژوهش کیفی و مدل دلفی تحلیل شدند. یافته های به دست آمده حاصل از این پژوهش به شناسایی 25 مهارت کلیدی منتهی شد. نتایج این پژوهش می تواند الگویی مناسب برای سازمان های مختلف که مدیریت امنیت اطلاعات بخشی از گستره وظایف آنهاست، مفید باشد.
فایل word شناسايي و اولويت بندي آسيب هاي استفاده از شبکه هاي اجتماعي مجازي در بين جوانان شهرستان طارم | WORD
مون One Sample t Test استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که سست شدن اعتقادات دینی؛ افت تحصیلی؛ ترویج روابط جنسی نامشروع و کم شدن محبت بین اعضای خانواده مهم ترین آسیب های استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی از دیدگاه شرکت کنندگان در پژوهش می باشد. طبق یافته های این پژوهش پیشنهاد شد تا دولت و حاکمیت نگاه ویژه ای به بحث فرهنگ سازی در استفاده از اینترنت و فضای مجازی و هم چنین پیام رسان ها داشته باشد.
فایل word ضرورت توجه و ارتقاء سواد رسانه اي دانش آموزان در برنامه درسي نظام آموزش و پرورش کشور | WORD
ر سایر کشور ها اشاره شده است. نتایج مطالعات نشان می دهد اارتقاء سواد رسانه ای دانش آموزان به آنان مصونیت ذهنی می بخشد و از دغدغه های والدین نسبت به فضای مجازی می کاهد و نیز توسعهء فرهنگ رسانه ای موجب رشد و اعتلای جامعه می شود و برنامه ریزان نظام آموزشی باید بیشتر با این مقوله آشنا شوند، چرا که سواد رسانه ای سبب رمز گشایی انتقادی از پیام های رسانه ای و به دنبال آن برخورد صحیح با آن ها می شود.
فایل word فرصت ها و تهديدهاي فضاي مجازي با تاکيد بر ديدگاه مقام معظم رهبري | WORD
ن شده است. سپس مفهوم جهانی شدن رسانه ها و تاثیرات آن و همچنین راهکارهایی بیان شده است. در نتیجه برای حفظ هویت ایرانی و اسلامی و پیشرفت در تمامی ابعاد و جلوگیری از آسیب های فضای مجازی باید با برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی کافی و تخصصی، هماهنگی بین سازمان ها، توجه به آموزش سواد رسانه ای و تمرکز و جدیت در این حوزه گام های محکم تر و مداوم تر نهاد تابتوانیم توسعه فرهنگی کشور را بیشتر ملاحظه کنیم.
فایل word فرصت ها و تهديدهاي فضاي مجازي بر روي هويت نوجوانان و جوانان با تاکيد بر شبکه هاي اجتماعي مجازي | WORD
بکه های مجازی بر هویت نوجوانان و جوانان پرداخته شود. یافته های پژوهش حاکی از آن است که شبکه های اجتماعی مجازی هم یک فرصت و هم یک تهدید می باشد و نمی توان به یک موضوع اجتماعی تنها با دیدگاه منفی و کژکارکردی نگاه کرد، بلکه میتوان با مدیریت صحیح حتی با وجود کژکارکرهای ممکن، آن را به کارکرد مثبت تبدیل کرد تا بتوان از این شبکه های اجتماعی مجازی در جهت ارتقای هویت نوجوانان و جوانان استفاده کرد.
فایل word فضاي مجازي و تاثير آن بر ارتباط دو جنس مخالف | WORD
ه فضای مجازی باعث تسریع روابط میان دو جنس شده است، البته رسانه ها به خودی خود مضر و مخرب نیستند، بلکه آسیب پذیری و مخرب بودن آن بستگی به این دارد که افراد جامعه چه نگرشی به این رسانه ها دارند. افراد از طریق این رابطه ارزش ها و هنجارهای متفاوتی را کسب می کنند، این فضا آسیب های جدی را برای فرد و خانواده او داشته است. بررسی ها نشلان داده است که تلفن همراه رایج ترین کانال ارتباطی بین دو جنس است.
فایل word فضاي مجازي و تاثير آن بر سبک زندگي | WORD
ی کند می توان به تاثیر فضای مجازی بر سبک زندگی مصرفی، سبک زندگی دینی، خانواده، آموزش، اخلاق، هویت و انحرافات اجتماعی اشاره کرد. از مناسب ترین استراتژی ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی وارده بر سبک زندگی می توان به تقویت هویت خانوادگی،اجتماعی و ملی و همچنین افزایش سواد رسانه ای در میان نوجوانان و جوانان و همچنین خانواده های آنان و دست اندرکاران امر آموزش در مدارس و نهادهای آموزشی نام برد.
فایل word فناوري اطلاعات و ارتباطات و ارتباط آن با يادگيري سازماني در دانش آموزان مقطع ششم ابتدايي شهرستان اسفراين | WORD
عات به منظور آزمون فناوری اطلاعات با 5گویه و 25 گویه استفاده شده است. نتایج بررسی های آزمون کولموگروف اسمیرنف همه فرضیات مابین 1/96+ 1/96- قرار داشته و سطح معناداری همه متغیرها بالاتر از 0/05 می باشد. بنابراین در سطح 95 درصد اطمینان میتوان گفت توزیع همه فرضیات نرمال است. هم چنین نتایج حاصل از آزمون پیرسون فرضیات نشان داد که رابطه معناداری بین یادگیری سازمانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد
فایل word فناوري و سنجش در جريان آموزش | WORD
ث شده که فراخنای سنجش وسیع تر شود و معلمان در مراحل مختلف آموزش آن را انجام دهند.رایانه ها در دسترسی معلمان به اطلاعات دانش آموزان کمک قابل توجهی می کنند و پیامدهای آموزش را می سنجند؛ همچنین، فرصت هایی را فراهم می کنند تا دانش آموزان به سوالات آزمون دسترسی پیدا کرده و داده ها را تبیین کنند. اینترنت می تواند فرصت دستیابی دانش آموزان را به برنامه های درسی، منابع و ابزارهای سنجش فراهم نماید
فایل word کاربرد سيستم اطلاعات جغرافيايي در تامين امنيت ملي و مديريت اضطراري موسسات آموزش عالي | WORD
مین لغزش، طوفان، ریز گرد، آتشفشان) عوامل انسانی ( مناطق ومراکز جرم و بزه کاری)، عوامل شیمیایی، ارتباط با زیر ساخت ها و راه ها ،تهدیدات صنعتی و وضعیت آب و هوا در مکان یابی بهینه محل احداث مراکز آموزش عالی و نیز نحوه مدیریت این مراکز با داده های GIS در شرایط عادی و اضطراری مورد بررسی قرار گرفته و خدماتی که GIS به مدیران و مسولین مراکز آموزش عالی ارایه می نمایند معرفی و مورد تحلیل قرار گرفته است.
فایل word کاربرد و نقش فناوري اطلاعات و فضاي مجازي در آموزش رياضي | WORD
ال و فراگیر ایجاد شود. در نتیجه فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقای کیفیت و کارآیی آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار داد. در این مقاله با بیان فرصت های یادگیری که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان در کلاس درس ریاضی ایجاد کرد هم چنین با بازگو کردن کاربرد فناوری در آموزش ریاضی سعی شد تا حدودی به بررسی نقش فناوری در آموزش ریاضی پرداخته شود.
فایل word کيفيت مطلوب يادگيري دروس دانش آموزان با استفاده فضاي مجازي | WORD
جتماع ی درجهت هر چه بهتر آموزش دادن می باشد، تا بدین وسیله علاوه بر ایجاد تنوع در امر تدریس، جذب توجه دانش آموزان و مشارکت آنها در امر یادگیری، مرزهای کتاب و زمان را پشت سر بگذاریم.در این تحقیق، تدریس با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را در مقطع متوسطه دوم رشته تجربی و ریاضی، مورد استفاده قرار داده وسعی شده با این رویکرد جدید در تدریس دروس، سطح یادگیری دانش آموزان را ارتقا دهیم.
فایل word مجازي بودن آموزش ضمن خدمت معلمان ؛ ارتقاي صلاحيت هاي حرفه اي | WORD
ان بسیاری از مشکلات ونارسایی های روش های سنتی آموزش ضمن خدمت از قبیل: مشکلات حضور درکلاس، تعامل کم تجربیات بین معلمان، عدم همخوانی محتوای آموزشی بانیازهای فردی معلمان وبه روزنبودن اطلاعات آنان را به حداقل رساند و به دنبال آن موجبات ارتقای صلاحیت های حرفه ای آنان رافراهم آورد . نتایج در این پژوهش نشان داد که مجازی کردن آموزش ضمن خدمت معلمان در ارتقای صلاحیت های حرفه ایی آنها تاثیر دارد.
فایل word مزايا و معايب شبکه هاي اجتماعي براي کودکان | WORD
: 3چکیده مقاله:
رشد تکنولوژی وبه ویژه پیشرفت روافزون در حوزه های ارتباطی، ماهواره ها و اینترنت باعث تحولات پر شتاب در جوامع بشری گردیده و آثار مثبت ومنفی فراوانی در پی داشته است. دراین میان، آثار اینترنت وفضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده و تغییرات ودگرگونی های زیادی را به وجود آورده است.در ادامه مطالبی است که باید بدانیم تا به ما در تصمیم گیری های آگاهانه کمک کند.
فایل word مزايا و معايب شبکه هاي اجتماعي براي کودکان | WORD
برداری، اتلاف زمان، به خطر افتادن حریم شخصی و....دراین مقاله که با استفاده از روش توصیفی و براساس مطالعات کتابخانه ای انجام شده است به بررسی تاثیر فضای مجازی بر کودکان پرداخته ایم. هدف ما استفاده مثبت و تلاش در جهت بهره وری بیشتر از این فضا و در امان ماندن از معایب و آسیب های آن است. نتایج تحقیق حاکی از این است که با کنترل و استفاده صحیح از فضای مجازی می توانیم از آن بهترین استفاده را ببریم.
فایل word مزايا و معايب شبکه هاي اجتماعي براي کودکان | WORD
اه دارد در این مقاله سعی شده است مزایا و معایب شبکه های اجتماعی برایکودکان مورد بررسی قرار گیرد.توجه به کودکان به عنوان مهم ترین سرمایه های یک کشوراهمیت موضوع را روشن می کند، چرا که در صورت بی توجهی به معایب شبکه های اجتماعی، این امر، می تواند صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد نماید ودر صورت آموزش چگونگی استفاده از امکانات این شبکه ها، میتوان در جهت ارتقای سطح آموزش وتوسعه کشور بهره برد.
فایل word مزايا و معايب شبکه هاي اجتماعي براي کودکان و نوجوانان | WORD
ه:
امروزه استفاده از اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده است و کاربران زیادی دارد و افراد زیادی از همه رده های سنی (کودکان- نوجوان- جوانان- میانسالان- سالمندان) در آن فعالیت می کنند. اما حضور در فضای مجازی مانند هر چیزی مزایا و معایبی هم دارد و کودکان و نوجوانان آسیب پذیرترین قشر در فضای مجازیهستند. می توانیم با مدیریت و برنامه ریزی مناسب بیش ترین بهره را از آن بیریم.
فایل word مقايسه عملکرد تحصيلي و ناگويي هيجاني و باورهاي انگيزشي ميان دانشجويان عضو و غيرعضو شبکه هاي اجتماعي مجازي دانشگاه آزاد اسلامي واحد کرمانشاه | WORD
تورنتو- 20 و باورهای انگیزشی پینتریچ و دی گروت استفاده شده است. به منظور تحلیل اطلاعات از آزمون tدوگروهی مستقل در نرم افزار SPSS نسخه 25 استفاده شد. نتایج آزمون t دو گروهی مستقل نشان داد که تفاوت معناداری میان عملکرد تحصیلی و ناگویی هیجانی و باورهای انگیزشی دانشجویان عضو شبکه های اجتماعی مجازی در مقایسه با دانشجویان غیرعضو شبکه های اجتماعی مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه وجود دارد.
فایل word نقش دفاترپيشخوان خدمات دولت درارتقاء شاخص هاي صيانت ازحقوق شهروندي در شرکت آب و فاضلاب مشهد | WORD
ظربه شاخه دوم است که ازآن به حقوق شهروندی یادمی شود.حقوق شهروندی مجموعه ای ازحقوق ومسئولیت های دوسویه آدمیان درجامعه به منظوربهره مندی عادلانه همگان ازمنابع سیاسی،اجتماعی،اقتصادی وزیستی رادربرمی گیرد.مرکزثقل وتمرکزاین جستارشیوه های صیانت ازحقوق شهروندی می پردازد.ودراین راستا،اعم شاخص های وزیرشاخص های ارزیابی عملکرد صیانت ازحقوقشهروندی ریاست محترم جمهوری بازگووارزیابی می نماید.
فایل word نقش سيستم اطلاعات جغرافيايي در امنيت مدرن | WORD
گر محدود به حوزه های دانش کامپیوتر، جغرافیا، کارتوگرافی یا محیط زیست نیست، بلکه امروزه ابزار و تکنولوژی های مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی به طور گسترده در زمینه های زیادی بکار گرفته می شوند. این مقاله به نقش سیستم های اطلاعات جغرافیایی به عنوان ابزاری برای تسهیل مواجهه با تهدیدهای امنیتی مدرن اشاره می کند. دراین راستا ابزارهای پرکاربرد و تاثیرگذار این زمینه بررسی و معرفی می گردند.
فایل word نقش شبکه هاي اجتماعي در عملکرد کارکنان نيروهاي مسلح | WORD
نجام شد نتایج پژوهش نشان داد میانگین مهارت شخصی و بین فردی پاسخگویان بهتر از سایر مهارت ها بوده است اما به طور کلی میانگین میزان فاکتور عملکرد در شبکه های اجتماعی پایین بوده است که بیانگر نقش و کاربرد محدود کارکنان نیروهای مسلح ج.ا.ا. در این شبکه ها می باشد. همچنین، با افزایش سطح تحصیلی میزان عملکرد بیشتر می شود به طوری که میانگین عملکرد نیروهای مسلح ج.ا.ا. دکترا بیشتر از دو مقطع دیگر است.
فایل word نقش فناوري اطلاعات در برنامه ريزي و سازماندهي محتواي درسي | WORD
لعات کتابخانه ای است. در این راستا، ضمن بیان پیشینه پژوهش، به بررسی نقش فاوا در برنامه ریزی درسی و سازماندهی محتوای برنامه درسی، و بررسی ابزارهای فاوا در سازماندهی برنامه درسی پرداخته شده است و در انتها ضمن اشاره به اجزای برنامه ی درسی، الگویی برای آن مبتنی بر آموزش و یادگیری الکترونیکی ارائه می گردد. منابع مطالعاتی این پژوهش شامل کتاب، مقالات و پایان نامه های چاپی و اینترنتی بوده است.
فایل word نقش کاربرد رسانه هاي سنتي و نوظهور در پيشرفت تحصيلي و تربيتي دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي | WORD
سیدیم که اگر کاربرد رسانه های فوق با مدیریت، برنامه ریزی و سواد رسانه ای همراه باشد می تواند یادگیری را پویا، عمیق و پایدار سازد و رغبت به تحقیق و پژوهش را در نهاد این فراگیران برانگیزاند. نتایج حاصل از داده ها، تفاوتی معنادار را بین سواد رسانه ای و عملکرد فراگیر در پهنه ی آموزش و پرورش که جزء لاینفکی از صحنه ی زندگی است نشان می دهد. که برحسب ضریب همبستگی پیرسون نتیجه گیری به عمل آمده است.
فایل word نگاهي بر فوايد و مضرات استفاده از شبکه هاي اجتماعي مجازي | WORD
او اثر گذارد. مردم بسیاری در سنین مختلف و از گروه های اجتماعی متفاوت در شبکه های اجتماعی مجازی کنار هم آمده اند و از فاصله های بسیار دور در دنیای واقعی، از طریق شبکه های اجتماعی مجازی با هم ارتباط برقرار می کنند. شبکه های اجتماعی نقشپر رنگی در دنیای امروز دارند ونمی توان آنها را نادیده گرفت. در این مقاله به معرفی شبکه های مجازی و نیز مزایا و معایب استفاده از آن برای کاربران پرداخته می شود
فایل word واکاوي راهکارهاي ارتقاي کارکردهاي آموزش در فضاي مجازي و شبکه هاي مجازي | WORD
موزش در فضای مجازی، تولید برنامه های درسی و محتوای الکترونیکی، آماده سازی نیروی انسانی و کاربران در استفادهاز امکانات الکترونیکی، کاهش هزینه های خرید حجم اینترنت و قطع نشدن اینترنت در اتصال آنلاین و تشویق فراگیران و مدرسانبه بهره گیری از آموزش مجازی به جای آموزش سنتی است. از این رو، انتظار میرود که نهادهای ذیربط با تخصیص بودجه مناسب بتوانند به توسعه کمی و کیفی آموزش مجازی یاری رسانند.