بخشی از متن فایل word تشخيص بهنگام کودکان بيش فعال و تحصيل آنان :
سال انتشار : 1398
تعداد صفحات : 11
چکیده مقاله:
در این مقاله به فایل word تشخيص بهنگام کودکان بيش فعال و تحصيل آنان می پردازد. در این مقاله از طرح تحقیق تحلیلی- استنادی نموده است و از نظریات و تجربیات 67 آموزگار و مربی مهد کودک شهر بروجرد نیز استفاده شده است و نتیجه حاصل آن در عدم تشخیص بموقع مطمئنه تاثیرات منفی در دراز مدت روی این کودکان خواهد داشت. آموزگاران و مربیان مهد کودک در تشخیص بموقع این اختلال نقش اساسی خواهند داشت و لازمه این تشخیص آموزش دروس روانشناسی می باشد.